GOPS. SKO 260.190.2021
Reguły , dnia 13 grudnia 2021 r.
PROTOKÓŁ Z OTWARCIA OFERT
Termin składania ofert upłynął w dniu 10 grudnia 2021 r. o godz. 13.30
sygnatura GOPS SKO.260.190.2021
W postępowaniu o udzielenie zamówieniu publicznego o wartości szacunkowej poniżej 130.000 zł na organizację transportu uczestników z miejsca zamieszkania znajdującego się na terenie Gminy Michałowice do Dziennego Domu Senior+
w Komorowie przy ul. Ceglanej 2d.
Otwarcie ofert nastąpiło dnia 10 grudnia o godz.13.45
Zamawiający
Nazwa zamawiającego : Gmina Michałowice Reguły Al. Powstańców Warszawy 1, 05-816 Michałowice, NIP 534-24-80-595 , Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
Adres zamawiającego ;Reguły ul. Aleja Powstańców Warszawy 1, 05-816 Michałowice
Nr telefonu, (22 ) 350-91-20, nr faksu (22) 350 91 21
Adres e mail:sekretariat@gops.michalowice.pl
| Informacja o Wykonawcach, którzy złożyli oferty |
| |||
LP- | Nazwa (firmy), adres i siedziba Wykonawcy | CENA OFERTY | Punkty % | ||
1. | Mat BUS Warzecha Michał Bogucice Drugie ul. Szosa 25 A, 28-400 Pińczów | 106.534,44 zł | 87,71 % | ||
2. | „BOMAL” TRANSPORT Bożena Maleszewska ul. Otrębuska 43 ,05-840 Brwinów | 116.802,00 zł | 80 % | ||
3. | „TOMAG” Tomasz Rachlewicz ul. Zacisze 20 , 05-802 Pruszków | 130.010,40 zł | 71,87 % | ||
4. | KOMARTRANS Przewóz Osób Paweł Mońko ul. Zacisze 41 05-800 Pruszków | 93.441,60 zł | 100 % | ||
|
| Informacja o kwocie jaka zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia |
| ||
|
| 120.771 ,00 zł brutto |
| ||
Podpis Dyrektora GOPS , z którego inicjatywy będzie realizowane zamówienie:
Z up/Dyrektora GOPS
Kierownik Sekcji Świadczeń Rodzinnych
Agata Witerska
Osoby obecne przy otwarciu ofert
- Jolanta Nowak
- Dorota Sepczyńska
Reguły, dnia 02 grudnia 2021 r.
Numer sprawy: GOPS. SKO 260.190.2021
o zamówieniu publicznym o wartości szacunkowej poniżej 130.000 zł
na organizację transportu uczestników z miejsca zamieszkania znajdującego się na terenie Gminy Michałowice do Dziennego Domu Senior
+ w Komorowie przy ul. Ceglanej 2d.
Zamawiający – Gmina Michałowice Reguły Al. Powstańców Warszawy 1, 05-816 Michałowice, NIP 534-24-80-595, Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej zaprasza do składania ofert cenowych na organizację transportu uczestników z miejsca zamieszkania znajdującego się na terenie Gminy Michałowice do Dziennego Domu Senior + w Komorowie przy ul. Ceglanej 2d, korzystających z Placówki Wsparcia Dziennego prowadzonej w strukturze Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej Gminy Michałowice Reguły, ul. Aleja Powstańców Warszawy 1; 05-816 Michałowice,
Informacja o Zamawiającym
Zamawiającym jest Gmina Michałowice, Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Gminy Michałowice Reguły Al. Powstańców Warszawy 1 05-816 Michałowice (zwany dalej „zamawiającym”).
Adres zamawiającego:
Reguły, ul. Aleja Powstańców Warszawy 1 (kod pocztowy 05-816 Michałowice)
nr tel. 22 350 91 20 , nr faks 22 350 91 21,
(e-mail): sekretariat|gops.michalowice.pl| |sekretariat|gops.michalowice.pl url: www.gops.michalowice.pl
NIP 534 -24-80-595
Przedmiot zamówienia
- KOD CPV: 60100000-9- Usługi w zakresie transportu drogowego
Opis przedmiotu zamówienia
- Przedmiotem zamówienia jest przewóz w obydwie strony 15 seniorów będących uczestnikami DDS+ od dnia 3 stycznia do 31 marca 2022 roku a od 1 kwietnia do 30 grudnia 2022r 18 seniorów Uczestników Dziennego Domu Senior + z terenu Gminy Michałowice z miejsca zamieszkania do Placówki Wsparcia Dziennego, jak również odwiezienie uczestników z Placówki do miejsca zamieszkania.
- Siedziba Dziennego Domu Senior + (Placówki Wsparcia Dziennego), Komorów ul. Ceglana 2d.
- W ramach niniejszego zamówienia Zamawiający przewiduje przewóz 15 a od 1 kwietnia 2022r 18 Uczestników z terenu Gminy Michałowice, tj. Nowa Wieś ul. Główna; Pęcice Małe ul. Brzozowa, Sokołowska; Komorów ul. Sanatoryjna, ul. Zachodnia, ul. Różana, ul. Norwida, Słoneczna, Ryszarda; Granica ul. Reja , ul. Długa; Suchy Las ul. Księdza Woźniaka, ul. Leśna; Michałowice ul. Wesoła, Cicha, ul. Św. Kazimierza; Opacz Kolonia. Podane trasy mogą ulec zmianie w sytuacji rezygnacji Uczestnika z udziału w zajęciach DDS+ oraz w sytuacji zgłoszenia się nowych Uczestników wymagających dowozu.
- Termin realizacji przewozu: 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku (wyłączając dni wolne ustawowo w tygodniu). Przywóz uczestników w godz. max. do 9:00 do Placówki, odebranie Uczestników z Placówki do miejsca zamieszkania max. do 16:00.
- Przewóz osób ma być wykonany pojazdami w należytym stanie technicznym, co będzie potwierdzone minimum aktualnymi badaniami technicznymi. Stan pojazdów będzie gwarantował przebywanie podróżujących w czystości i komforcie. Realizator usługi powinien zapewnić środek transportu do przewozu osób łatwo dostępny dla osób o obniżonej sprawności, w razie potrzeby kierowca powinien udzielić pomocy osobie przy wsiadaniu lub wysiadaniu oraz powinien dysponować bagażnikiem, w którym można przewieźć sprzęt służący do pomocy w poruszaniu się np. kule, balkonik.
- Prosimy o podanie ceny kursu za 1 dzień usługi dowozu 15 i 18 Uczestników.
Okres realizacji umowy: od 3 stycznia 2022 r. do 30 grudnia 2022 r.
Informacje dodatkowe:
- Wykonawca wykona usługi zgodnie z ustalonym i przyjętym harmonogramem realizacji.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo bieżącej kontroli w zakresie przestrzegania przez Wykonawcę jakości wykonywanych usług.
- Wykonawca przyjmuje na siebie odpowiedzialność za przestrzeganie przepisów prawa według obowiązujących standardów, dotyczących ruchu drogowego i oświadcza, iż ponosi wszelką odpowiedzialność z tytułu naruszenia ww. przepisów łącznie z ich następstwami tj.: karami, mandatami i innymi za np.: niedozwolone parkowanie, postoje itp.
O udzielenie zlecenia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający następujące warunki:
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi odpowiednie kwalifikacje i przeszkolenie bhp i ppoż
- posiadają ubezpieczenie OC i NW pojazdu lub pojazdów, którymi będzie Wykonawca realizował usługę,
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Dokumenty wymagane do złożenia przez Wykonawcę w odpowiedzi na niniejsze zapytanie
- Formularz Oferty, stanowiący załącznik nr 1 do Zapytania Ofertowego
- Wypełnione Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, stanowiące załącznik nr 2 do Zapytania Ofertowego.
Sposób przygotowania oferty:
- Treść oferty powinna zawierać co najmniej informacje określone w formularzu ofertowym. Wzór formularza ofertowego określa załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
- Ofertę sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej, czytelnie, techniką trwałą. Oferta musi być sporządzona w języku polskim pod rygorem nieważności.
- Oferta i załączone do niej oświadczenia i dokumenty, wymagane przez Zamawiającego, sporządzone przez wykonawcę, muszą być podpisane. Za podpisanie uznaje się własnoręczny podpis złożony (w sposób umożliwiający identyfikację osoby) przez osobę(-y) upoważnioną(-e) do reprezentowania oferenta.
- Za osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy uznaje się osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy, wskazane we właściwym rejestrze bądź w stosownym pełnomocnictwie, które należy załączyć do oferty w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
- W przypadku gdy informacje zawarte w ofercie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, wykonawca powinien to wyraźnie zastrzec w ofercie i odpowiednio oznaczyć zastrzeżone informacje. Wskazane jest wyodrębnienie dokumentów zawierających zastrzeżone informacje. Nie podlegają zastrzeżeniu informacje obejmujące: nazwę (firmę) oraz adres wykonawcy, cenę oferty, okres gwarancji.
- Poprawki powinny być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem/parafą osoby podpisującej ofertę.
- Koszt sporządzenia i złożenia oferty ponosi wykonawca.
- Zaleca się, aby wszystkie strony oferty były ponumerowane i połączone w sposób trwały, zapobiegający możliwości dekompletacji jej zawartości.
- Wykonawca składający ofertę w formie pisemnej papierowej- powinien umieścić ofertę w zamkniętym opakowaniu oznaczonym według poniższego wzoru:
Gmina Michałowice- Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, 05-816 Michałowice, Reguły ul. Aleja Powstańców Warszawy 1
OFERTA W POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA na: organizację transportu uczestników DDS+
ZNAK SPRAWY: GOPS.SK0 260.190.2021
|
Wykonawca powinien złożyć ofertę - w siedzibie Zamawiającego w Sekretariacie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej Gminy Michałowice w Regułach, ul. Aleja Powstańców Warszawy 1, 05-816 Michałowice . Za termin złożenia oferty w formie pisemnej przyjmuje się datę i godzinę wpływu oferty do siedziby Zamawiającego.
- Wykonawca składający ofertę w formie elektronicznej przesyła ofertę ,opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym na email sekretariat|gops.michalowice.pl| |sekretariat|gops.michalowice.pl. Za datę złożenia oferty w formie elektronicznej przyjmuje się datę i godzinę wpływu na adres poczty elektronicznej Zamawiającego.
- Opakowanie ofert spełnia funkcję porządkową, nieobarczoną rygorem odrzucenia oferty, jednakże w przypadku innego opakowania i oznaczenia oferty, lub jego braku, wykonawca składający ofertę ponosi ryzyko z tego faktu wynikające.
Termin składania ofert
- Ofertę należy złożyć do dnia 10 grudnia 2021 r. do godz. 13:30 w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej Gminy Michałowice w Regułach, ul. Aleja Powstańców Warszawy 1, 05-816 Michałowice w sekretariacie lub na adres mailowy sekretariat|gops.michalowice.pl| |sekretariat|gops.michalowice.pl
- Za termin złożenia oferty przyjmuje się datę i godzinę wpływu oferty do Zamawiającego.
- Oferty złożone po ww. terminie nie zostaną rozpatrzone.
- Na wniosek wykonawca otrzyma pisemne potwierdzenie złożenia oferty.
- Otwarcie ofert nastąpi w dniu 10 grudnia 2021 r. godz. 13:45 w siedzibie Zamawiającego.
Termin związania ofertą:
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od terminu składania ofert. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Obliczenie ceny:
- Zgodnie z art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (Dz. U. z 2019 r., poz. 178) cena wykonania zamówienia obejmuje wszystkie elementy składowe, za wykonanie których zamawiający jest zobowiązany oferentowi zapłacić, w tym również podatek od towarów i usług.
- Prawidłowe ustalenie podatku VAT, zgodne z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług, należy do obowiązków wykonawcy. Zamawiający odrzuci ofertę, która zawierać będzie cenę z błędnie naliczonym podatkiem VAT dokonanej w oparciu o nieprawidłową stawkę podatku VAT. Zamawiający nie dopuszcza poprawiania podanej przez Wykonawcę stawki podatku VAT.
- Cenę należy podać w złotych polskich (PLN). Rozliczenia dokonywane będą w złotych polskich (PLN).
- Wykonawca zobowiązany jest w swojej ofercie uwzględnić wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
- Należy podać cenę za 1 dzień usługi dowozu 15 i 18 Uczestników oraz cenę za całość usługi stanowiąca iloczyn ceny za 1 dzień i liczby 251 dni.
- Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych w zakresie ceny. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach. Zostanie wybrana oferta, która wykazała niższą cenę.
Kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej:
- Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującym kryterium i jego znaczeniem: cena 100 %.
- Ocena ofert dokonana zostanie wg formuły:
Oferta z najniższą ceną
Wc = ----------------------------------- x 100 pkt
oferta badana
- Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta spełniająca wymogi postępowania, która uzyska największą liczbę punktów.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji ceny oferty z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę, w przypadku gdy zaoferowana cena przewyższa możliwości finansowe przewidziane w budżecie.
Sposób porozumiewania się między Zamawiającym a Wykonawcą:
- W postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Wykonawca przekazują zamawiającemu pisemnie lub w formie elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przesłanej na adres poczty elektronicznej email sekretariat|gops.michalowice.pl| |sekretariat|gops.michalowice.pl , za datę złożenia oferty w formie elektronicznej przyjmuje się datę i godzinę wpływu na adres poczty elektronicznej. Każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
- Oświadczenie, wniosek, zawiadomienie, zapytanie lub informację uważa się za wniesione z chwilą, gdy dotarły do drugiej strony w taki sposób, że mogła zapoznać się z ich treścią. W przypadku braku potwierdzenia otrzymania wiadomości przez wykonawcę domniemywa się, iż pismo wysłane przez zamawiającego na ostatni znany adres mailowy lub numer faksu podany przez wykonawcę zostało mu doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się wykonawcy z tym pismem.
- Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami: co do treści zapytania :Jolanta Nowak tel. 22 350 91 28 j.nowak|gops.michalowice.pl| |j.nowak|gops.michalowice.pl , co do przedmiotu umowy Dorota Sepczyńska tel. 22 350 91 17 d.sepczynska@michalowice.pl
Inne Informacje
- Wykonawcy, których oferta nie zostanie wybrana nie mogą zgłaszać żadnych roszczeń względem Zamawiającego z tytułu przygotowania i złożenia swojej oferty. Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego. Wzór „Formularza ofertowego” stanowi załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
- Wykonawca nie może wprowadzić jakichkolwiek zmian w treści oferty po upływie terminu składania ofert.
- Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać kolejną ofertę, najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość dalszych negocjacji dotyczących wyłącznie ceny oferty z wykonawcą, który złożył ofertę najkorzystniejszą w przypadku, gdy cena tej oferty przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W przypadku, gdy cena oferty przekracza budżet Zamawiającego, postępowanie może zostać unieważnione z tego powodu.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany lub odwołania warunków zapytania ofertowego na każdym etapie postępowania bez podania przyczyny. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie wobec Zamawiającego
- Wykonawca zaakceptuje klauzulę, że otrzyma wynagrodzenie tylko za usługi, które rzeczywiście zrealizował.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminu wykonania zamówienia.
- Strony umowy mogą dokonywać nieistotnych zmian postanowień umowy, a także zastrzegają sobie możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której wybrano wykonawcę polegającej na zmianie terminu realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, jak również Wykonawcy oraz jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia.
Klauzula informacyjna dot. danych osobowych osób fizycznych biorących udział
w postępowaniu:
Administratorem danych osobowych jest Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Gminy Michałowice. Dane przetwarzane są w celu wyłonienie wykonawcy usługi. Podanie danych jest niezbędne do udziału w postępowaniu. Dane nie są przekazywane żadnym nieuprawnionym odbiorcom, ani też do państw trzecich. Odbiorcami danych mogą być jedynie osoby i podmioty upoważnione do przetwarzania danych oraz uprawnione na podstawie przepisów prawa organy publiczne. Dane są przechowywane przez czas określony w szczególnych przepisach prawa. Osobie której dane dotyczą, przysługuje prawo do wglądu w swoje dane, prawo ich uzupełniania i obowiązek zgłaszania Administratorowi zmiany danych osobowych. Osoby, których dane dotyczą, mogą kontaktować się z wyznaczonym u Administratora Inspektorem ochrony danych we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem ich danych osobowych oraz mają obowiązek zgłaszać do Inspektora wszelkie incydenty i naruszenia dotyczące bezpieczeństwa danych osobowych, do których przetwarzania są upoważnione. Dane kontaktowe IOD: Piotr Glen, e-mail: iodo.gops|michalowice.pl| |iodo.gops|michalowice.pl
Z up. Dyrektora
Kierownik Sekcji Świadczeń Rodzinnych – Agata Witerska
Załączniki
Data ostatniej modyfikacji: 13.12.2021 11:38
Wyświetleń: 34
Ostatnio zmodyfikował: Paulina Jasińska-Figiel