Numer sprawy: GOPS.SKO.260.191.2021
Reguły , dnia 14 grudnia 2021 r.
Numer sprawy: GOPS.SKO.260.191.2021
PROTOKÓŁ Z OTWARCIA OFERT
Termin składania ofert upłynął w dniu 14 grudnia 2021 r. o godz. 11.00
sygnatura GOPS SKO.260.191.2021
W postępowaniu o udzielenie zamówieniu publicznego o wartości szacunkowej poniżej 130.000 zł .
Przedmiotem zamówienia jest zakup artykułów biurowych, papieru do ksero, środków czystości i tonerów wraz z dowozem na potrzeby Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej Gminy Michałowice
Otwarcie ofert nastąpiło dnia 14 grudnia o godz.11.15
Zamawiający
Nazwa zamawiającego : Gmina Michałowice Reguły Al. Powstańców Warszawy 1, 05-816 Michałowice, NIP 534-24-80-595 , Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
Adres zamawiającego ;Reguły ul. Aleja Powstańców Warszawy 1, 05-816 Michałowice
Nr telefonu, (22 ) 350-91-20, nr faksu (22) 350 91 21
Adres e mail:sekretariat@gops.michalowice.pl
| Informacja o Wykonawcach, którzy złożyli oferty |
| |||
LP- | Nazwa (firmy), adres i siedziba Wykonawcy | CENA OFERTY | Punkty % | ||
1. | PEJPE Górecki, Kaczmarski, Krośnicki, Spółka Jawna 05-820 Piastów ul. Łukasińskiego 24/14 |
32.851,39 | 100 % | ||
|
| Informacja o kwocie jaka zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia |
| ||
|
| 33.450,00 zł brutto |
| ||
Podpis Dyrektora GOPS , z którego inicjatywy będzie realizowane zamówienie:
Z up/Dyrektora GOPS
Kierownik Sekcji Świadczeń Rodzinnych
Agata Witerska
Osoby obecne przy otwarciu ofert
- Jolanta Nowak
- Agata Engel
ZAPYTANIE OFERTOWE
o zamówieniu publicznym o wartości szacunkowej poniżej 130.000 zł
Zamawiający – Gmina Michałowice ul. Al. Powstańców Warszawy 1 , Reguły
05-816 Michałowice, Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej zaprasza do składania ofert na dostawy artykułów biurowych, dla potrzeb Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej Gminy Michałowice .
- Informacja o Zamawiającym
Zamawiającym jest Gmina Michałowice ul. Al. Powstańców Warszawy 1 , Reguły , 05-816 Michałowice , Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej reprezentowany przez Dyrektora Ośrodka Panią Iwonę Radzimirską (zwany „Zamawiającym”).
Adres Zamawiającego:
Reguły, ul. Aleja Powstańców Warszawy 1 (kod pocztowy 05-816 Michałowice)
nr tel. 22 350 91 20 , nr faks 22 350 91 21,
(e-mail): sekretariat|gops.michalowice.pl| |sekretariat|gops.michalowice.pl url: www.gops.michalowice.pl
NIP 534 24 80 595
- Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup artykułów biurowych, papieru do ksero, środków czystości i tonerów wraz z dowozem na potrzeby Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej Gminy Michałowice.
Tonery do kserokopiarek (materiały eksploatacyjne) muszą spełniać następujące wymagania:
- mają być nowe, w oryginalnych opakowaniach producenta i zabezpieczone gwarancją nienaruszenia opakowania,
- posiadać na opakowaniach kod materiału eksploatacyjnego oraz nazwę sprzętu, do którego są przeznaczone,
- posiadać na produkcie indywidualny kod producenta, umożliwiający jednoznaczną identyfikację producenta,
- praca materiałów eksploatacyjnych w urządzeniu kopiującym musi być bezawaryjna i bezproblemowa oraz nie może powodować ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości kopii wyspecyfikowanych w warunkach technicznych producenta sprzętu (urządzenia),
- nie mogą być regenerowane, tzn. takie, w procesie wytwarzania których zostały wykorzystanie gotowe elementy pochodzące z już użytych materiałów eksploatacyjnych ,takie jak np. obudowy itp.,
- nie mogą być poddawane procesowi ponownego napełnienia,
- nie mogą powodować uszkodzenia urządzeń, w których będą eksploatowane.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem ilościowo-jakościowy stanowi Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego.
- Okres realizacji zamówienia:
od dnia 03.01.2022 r do 30 grudnia 2022 r. dostawy będą realizowane sukcesywnie zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego.
- O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający następujące warunki:
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
- Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
- W celu wykazania spełniania warunków udziału w zapytaniu ofertowym należy przedłożyć do oferty oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowania. Wzór oświadczenia zawiera Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
- W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
- Sposób przygotowania oferty:
- Treść oferty powinna zawierać co najmniej informacje określone w formularzu ofertowym. Wzór formularza ofertowego określa Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
- Ofertę sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej, czytelnie, techniką trwałą. Oferta musi być sporządzona w języku polskim pod rygorem nieważności.
- Oferta i załączone do niej oświadczenia i dokumenty, wymagane przez zamawiającego, sporządzone przez wykonawcę, muszą być podpisane. Za podpisanie uznaje się własnoręczny podpis złożony (w sposób umożliwiający identyfikację osoby) przez osobę(-y) upoważnioną(-e) do reprezentowania oferenta.
- Za osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy uznaje się osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy, wskazane we właściwym rejestrze bądź w stosownym pełnomocnictwie, które należy załączyć do oferty w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
- W przypadku gdy informacje zawarte w ofercie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, wykonawca powinien to wyraźnie zastrzec w ofercie i odpowiednio oznaczyć zastrzeżone informacje. Wskazane jest wyodrębnienie dokumentów zawierających zastrzeżone informacje. Nie podlegają zastrzeżeniu informacje obejmujące: nazwę (firmę) oraz adres wykonawcy, cenę oferty, okres gwarancji.
- Poprawki powinny być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem/parafą osoby podpisującej ofertę.
- Koszt sporządzenia i złożenia oferty ponosi wykonawca.
- Zaleca się, aby wszystkie strony oferty były ponumerowane i połączone w sposób trwały, zapobiegający możliwości dekompletacji jej zawartości.
- Wykonawca składający ofertę w formie papierowej powinien umieścić ofertę w zamkniętym opakowaniu oznaczonym według poniższego wzoru:
Gmina Michałowice ul. Al. Powstańców Warszawy 1, Reguły 05-816 Michałowice, Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Gminy Michałowice
OFERTA W POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
na: dostawy artykułów biurowych na potrzeby Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej Gminy Michałowice w 2022 roku
ZNAK SPRAWY: GOPS.SKO.260.191.2021 NIE OTWIERAĆ PRZED TERMINEM 14 grudnia 2021 godz. 11.00
|
- Wykonawca składający ofertę w formie elektronicznej przesyła skan oferty wraz z wymaganymi dokumentami zawierającymi podpis oferenta na adres mailowy sekretariat@gops.michalowice.pl
- Opakowanie ofert spełnia funkcję porządkową, nieobarczoną rygorem odrzucenia oferty, jednakże w przypadku innego opakowania i oznaczenia oferty, lub jego braku, Wykonawca składający ofertę ponosi ryzyko z tego faktu wynikające.
- Miejsce i termin składania ofert
- Ofertę należy złożyć do dnia 14 grudnia 2022 r. godz. 11.00
- w formie pisemnej papierowej - w siedzibie Zamawiającego w Sekretariacie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej Gminy Michałowice w Regułach, ul. Aleja Powstańców Warszawy 1, 05-816 Michałowice . Za termin złożenia oferty w formie pisemnej przyjmuje się datę i godzinę wpływu oferty do siedziby Zamawiającego.
- w formie elektronicznej w postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przesłanej na adres poczty elektronicznej email: sekretariat|gops.michalowice.pl| |sekretariat|gops.michalowice.pl za datę złożenia oferty w formie elektronicznej przyjmuje się datę i godzinę wpływu na adres poczty elektronicznej Zamawiającego.
- Na wniosek wykonawca otrzyma pisemne potwierdzenie złożenia oferty .
- Ofertę złożoną po terminie zamawiający zwróci Wykonawcy.
- Otwarcie ofert nastąpi w dniu 14 grudnia 2022 r. o godz. 11.15 w siedzibie zamawiającego .
- Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od terminu składania ofert.
Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
- Obliczenie ceny
- Zgodnie z art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (Dz. U. z 2019 r., poz. 178) cena wykonania zamówienia obejmuje wszystkie elementy składowe za wykonanie których zamawiający jest zobowiązany wykonawcy zapłacić, w tym również podatek od towarów i usług
- Prawidłowe ustalenie podatku VAT, zgodne z przepisami ustawy o podatku od towarów
i usług, należy do obowiązków wykonawcy. Zamawiający odrzuci ofertę, która zawierać będzie cenę z błędnie naliczonym podatkiem VAT dokonanej w oparciu o nieprawidłową stawkę podatku VAT. Zamawiający nie dopuszcza poprawiania podanej przez wykonawcę stawki podatku VAT. - Cenę należy podać w złotych polskich (PLN). Rozliczenia dokonywane będą w złotych polskich (PLN).
- Wykonawca zobowiązany jest w swojej ofercie uwzględnić wszelkie koszty związane
z realizacją przedmiotu zamówienia. - Przyjęty przez Wykonawcę sposób kalkulacji ceny oferty nie może naruszać zasad uczciwej konkurencji.
- Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wypełnionego Załącznika nr 2 do oferty w którym wskazuje ceny jednostkowe za oferowane artykuły.
- Rozliczenie z Wykonawcą będzie na podstawi faktycznie dostarczonego artykułów.
- W ofercie należy podać wartość netto, wartość brutto oraz wartość podatku VAT
- Kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej
- Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującym kryterium i jego znaczeniem: cena 100 %.
- Ocena ofert dokonana zostanie wg formuły:
Oferta z najniższą ceną
Wc = ---------------------------------------- x 100 pkt
oferta badana
- Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta spełniająca wymogi postępowania, która uzyska największą liczbę punktów.
- Do porównania ofert będzie brana pod uwagę całkowita wartość brutto zamówienia.
- Sposób porozumiewania się między Zamawiającym a Wykonawcami
- W postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje wykonawcy przekazują zamawiającemu pisemnie lub drogą elektroniczną na adres sekretariat@gops.michalowice.pl. Każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
- Oświadczenie, wniosek, zawiadomienie, zapytanie lub informację uważa się za wniesione
z chwilą, gdy dotarły do drugiej strony w taki sposób, że mogła zapoznać się z ich treścią.
W przypadku braku potwierdzenia otrzymania wiadomości przez wykonawcę domniemywa się, iż pismo wysłane przez zamawiającego na ostatni znany adres mailowy lub numer faksu podany przez wykonawcę zostało mu doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się wykonawcy z tym pismem.
- Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami :
- Jolanta Nowak tel. (22) 350 91 28
korespondencję kierować na adres siedziby Zamawiającego,
lub drogą elektroniczną na adres j.nowak|gops.michalowice.pl| |nowak|gops.michalowice.pl
- Inne Informacje
- Wykonawca, których oferta nie zostanie wybrana nie mogą zgłaszać żadnych roszczeń względem Zamawiającego z tytułu przygotowania i złożenia swojej oferty.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany lub odwołania warunków zapytania ofertowego bez wybrania którejkolwiek z ofert, bez podania przyczyny.
- O wynikach zapytania ofertowego pisemnie zostaną poinformowani Wykonawcy biorący udział w postępowaniu. O przyjęciu oferty zostanie poinformowany Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą .
- Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego.
Wzór „Formularza ofertowego” stanowi załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego.
- Wykonawca nie może wprowadzić jakichkolwiek zmian w treści oferty po upływie terminu składania ofert.
- Do czynności podejmowanych przez Zamawiającego i Oferentów w niniejszym postępowaniu stosuje przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U.2020 poz.1740).
- Klauzula informacyjna dot. danych osobowych osób fizycznych biorących udział
w postępowaniu
Administratorem danych osobowych jest Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Gminy Michałowice. Dane przetwarzane są w celu wyłonienie wykonawcy usługi. Podanie danych jest niezbędne do udziału w postępowaniu. Dane nie są przekazywane żadnym nieuprawnionym odbiorcom, ani też do państw trzecich. Odbiorcami danych mogą być jedynie osoby i podmioty upoważnione do przetwarzania danych oraz uprawnione na podstawie przepisów prawa organy publiczne. Dane są przechowywane przez czas określony w szczególnych przepisach prawa. Osobie której dane dotyczą, przysługuje prawo do wglądu w swoje dane, prawo ich uzupełniania i obowiązek zgłaszania Administratorowi zmiany danych osobowych. Osoby, których dane dotyczą, mogą kontaktować się z wyznaczonym u Administratora Inspektorem ochrony danych we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem ich danych osobowych oraz mają obowiązek zgłaszać do Inspektora wszelkie incydenty i naruszenia dotyczące bezpieczeństwa danych osobowych, do których przetwarzania są upoważnione. Dane kontaktowe IOD: Piotr Glen, e-mail: iodo.gops|michalowice.pl| |iodo.gops|michalowice.pl
Z upoważnienia Dyrektora
Kierownik Sekcji Świadczeń Rodzinnych
Agata Witerska
Załączniki do zapytania ofertowego:
Załączniki
Data ostatniej modyfikacji: 16.12.2021 16:14
Wyświetleń: 29
Ostatnio zmodyfikował: Paulina Jasińska-Figiel