GMINY MICHAŁOWICE ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze PODINSPEKTOR /INSPEKTOR / ST.INSPEKTOR W DZIALE ŚWIADCZEŃ
5SKO.110.14.2022.
OGŁOSZENIE O WOLNYM STANOWISKU URZĘDNICZYM
Dyrektor Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej Gminy Michałowice ogłasza, że wolnym stanowiskiem urzędniczymi w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej Gminy Michałowice , Reguły, ul. Aleja Powstańców Warszawy 1; 05-816 Michałowice jest :
Stanowisko PODINSPEKTOR/ INSPEKTOR / ST.INSPEKTOR
w dziale świadczeń
w wymiarze 1 etatu
Dyrektor GOPS
Iwona Radzimirska
Reguły, 22 listopada 2022 r
SKO.110.14.2022
OGŁOSZENIE O NABORZE
DYREKTOR GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ
GMINY MICHAŁOWICE
ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze
PODINSPEKTOR /INSPEKTOR / ST.INSPEKTOR W DZIALE ŚWIADCZEŃ
- Wymiar pracy 1 etat.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %.
- Niezbędne wymagania od kandydatów
- obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1282 z późn.zm.)1 , 1 w przypadku uznania spełnienia przesłanek art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1282 z późn.zm.)
- wykształcenie wyższe ;
- znajomość ustawy o pomocy społecznej;
- znajomość ustawy o świadczeniach rodzinnych;
- znajomość ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów;
- znajomość ustawy o szczególnych rozwiązaniach służących ochronie odbiorców energii elektrycznej w 2023 roku w związku z sytuacją na rynku energii elektrycznej;
- znajomość ustawy o Karcie Dużej Rodziny
- znajomość ustawy o samorządzie gminnym;
- znajomość ustawy o ochronie danych osobowych;
- znajomość procedur administracyjnych oraz regulacji prawnych ze szczególną znajomością ww. ustaw i rozporządzeń w sprawie trybu postępowania o ww.
świadczenia; - znajomość ustawy kodeks postępowania administracyjnego;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- nieposzlakowana opinia;
- bardzo dobra znajomość obsługi programów MS Office (Excel, Word), umiejętność obsługi urządzeń biurowych;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku;
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
3. Dodatkowe wymagania od kandydatów:
- mile widziane doświadczenie pracy w jednostkach samorządu terytorialnego przy obsłudze Świadczeń Rodzinnych.
- umiejętność organizacji pracy własnej oraz umiejętność pracy w zespole.
- obowiązkowość, kreatywność, dyspozycyjność i samodzielność.
- umiejętność interpretacji przepisów prawa;
- umiejętność formułowania decyzji oraz innych pism administracyjnych;
- umiejętność analitycznego myślenia;
- umiejętność rozwiązywania problemów;
- odporność na stres, komunikatywność, kreatywność, sumienność i odpowiedzialność;
- umiejętność dostosowania tempa pracy do ustawowych terminów;
- umiejętność planowania pracy;
- gotowość do podnoszenia kwalifikacji;
- umiejętności interpersonalne w zakresie obsługi interesantów;
4. Zadania wykonywane na stanowisku:
- Przyjmowanie wniosków z zakresu działu;
- Prowadzenie postępowań z zakresu: świadczeń rodzinnych, funduszu alimentacyjnego i dodatku energetycznego ;
- Rozpatrywanie wniosków o przyznanie Karty Dużej Rodziny;
- Rozpatrywanie wniosków o przyznanie świadczeń gminnych „Rodzina 3 plus;
- Kompletowanie i prowadzenie niezbędnej dokumentacji;
- Wprowadzanie danych do systemów dziedzinowych i systemów pomocniczych;
- Prowadzenie wymaganych rejestrów;
- Przekazywanie przesyłek na pocztę;
- Przygotowanie zestawień wysłanych listów według klasyfikacji budżetowej ;
- Przygotowanie projektów decyzji administracyjnych z zakresu prowadzonych spraw oraz z zakresu pomocy społecznej;
- Przygotowanie list wypłat świadczeń pomocy społecznej;
- Prowadzenie rejestrów decyzji i postanowień z zakresu pomocy społecznej;
- Rejestrowanie wpłat odpłatności za udzielane świadczenia i zwrotów przyznanych świadczeń;
- Tworzenie harmonogramów wypłat świadczeń pomocy społecznej i ich przedłużanie;
- Pełnienie stałego zastępstwa z zakresu obsługi świadczeń z pomocy społecznej oraz przyjmowanie, rejestrowanie i rozdzielanie przesyłek wpływających oraz obsługi poczty elektronicznej w tym e-puap oraz rozmów przychodzących;
- Obsługa poczty wychodzącej działu;
- Inne czynności wynikające z pełnionych zastępstw oraz zlecone przez przełożonego.
5. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny;
- kwestionariusz osobowy dla kandydata ubiegającego się o zatrudnienie;
- curriculum vitae (życiorys);
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
- kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje;
- kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu potwierdzające
dotychczasowe zatrudnienie;
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie oraz o zdolności
do czynności prawnych. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana
do przedstawienia oryginału aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o osobie”
z Krajowego Rejestru Karnego wg wzoru.
Nie przedłożenie dokumentów określonych w pkt 1-7, powoduje odrzucenie oferty.
Prosimy o przedstawienie oczekiwanego wynagrodzenia za pracę (brutto).
6. Zatrudnienie planowane
Od miesiąca stycznia 2023 r. w wymiarze 1 etatu, umowa o pracę na czas określony, lub na
czas nieokreślony.
7.Warunki pracy:
- usytuowanie stanowiska pracy: na pierwszym piętrze w budynku wielopiętrowym ze schodami i z windą,
- praca przy komputerze w pomieszczeniach stałej pracy, oświetlonych światłem naturalnym i sztucznym, z wentylacją mechaniczną,
- stanowisko wymagające kontaktowania się z innymi stanowiskami.
8. Miejsce i termin złożenia dokumentów:
Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać na adres Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej Gminy Michałowice, Reguły, ul Aleja Powstańców Warszawy 1; 05-816 Michałowice, w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
„Nabór na stanowisko podinspektora/ inspektora/st. Inspektora w Dziale Świadczeń ‘’ do dnia 05 grudnia 2022 r., godz.15.00 (decyduje data faktycznego wpływu do Ośrodka).
9.Klauzula informacyjna
Administratorem danych osobowych pracowników i kandydatów do pracy jest Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Gminy Michałowice. Dane przetwarzane są w celu rekrutacji i zatrudnienia i ich podanie jest obowiązkowe w zakresie określonym przepisami prawa pracy, w szczególności przez Kodeks Pracy. Dane nie są przekazywane żadnym nieuprawnionym odbiorcom, ani też do państw trzecich. Odbiorcami danych mogą być jedynie osoby i podmioty upoważnione do przetwarzania danych oraz uprawnione na podstawie przepisów prawa organy publiczne. Dane są przechowywane przez czas określony w szczególnych przepisach prawa. Osobie której dane dotyczą, przysługuje prawo do wglądu w swoje dane, prawo ich uzupełniania i obowiązek zgłaszania Administratorowi zmiany danych osobowych. Osoby, których dane dotyczą, mogą kontaktować się z wyznaczonym u Administratora Inspektorem ochrony danych we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem ich danych osobowych oraz mają obowiązek zgłaszać do Inspektora wszelkie incydenty i naruszenia dotyczące bezpieczeństwa danych osobowych, do których przetwarzania są upoważnione. Dane kontaktowe IOD: Piotr Glen, email:iodo.gops@michalowice.pl
Dyrektor GOPS
Iwona Radzimirska