OGŁOSZENIE O NABORZE
76SK.110.1.2024
DYREKTOR GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ GMINY MICHAŁOWICE
ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze
INSPEKTOR w dziale finansowo – księgowym ½ etatu
- Wymiar pracy etat.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- Niezbędne wymagania od kandydatów
- obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1282 z późn.zm.)1 , 1 w przypadku uznania spełnienia przesłanek art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1282 z późn.zm.),
- wykształcenie wyższe ekonomiczne i 3 lata stażu pracy lub wykształcenie średnie ekonomiczne i 5 lat stażu pracy,
- co najmniej jeden rok pracy w księgowości budżetowej,
- znajomość przepisów z zakresu zasad rachunkowości, w szczególności:
- ustawy o rachunkowości,
- rozporządzenie w sprawie rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, samorządowych zakładów budżetowych, państwowych funduszy celowych oraz państwowych jednostek budżetowych mających siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej,
- rozporządzenie w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych,
- ustawy o finansach publicznych,
- ustawy o samorządzie gminnym,
- rozporządzenie w sprawie sprawozdawczości budżetowej,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- nieposzlakowana opinia,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- Dodatkowe wymagania od kandydatów:
- atutem będzie znajomość systemu - Księgowość Budżetowa INFO-SYSTEM,
- umiejętność organizacji pracy własnej oraz umiejętność pracy w zespole,
- obowiązkowość, kreatywność, dyspozycyjność i samodzielność,
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
- biegła znajomość obsługi komputera MS. Office (środowisko Windows, Excel).
- Zadania wykonywane na stanowisku:
- prowadzenie księgowości zgodnie z obowiązującymi przepisami;
- prowadzenie ewidencji księgowej kosztów, przychodów, wydatków i dochodów jednostki budżetowej w oprogramowaniu finansowo-księgowym U.I. INFOSYSTEM księgowość budżetowa,
- nadzorowanie prawidłowego i terminowego obiegu dokumentów finansowo-księgowych;
- dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych;
- przeprowadzenie kontroli dokumentów finansowo-księgowych pod względem finansowym zgodnie z obowiązującymi przepisami;
- dekretowanie dowodów księgowych dotyczących dochodów i wydatków zgodnie z obowiązującą klasyfikacją budżetową i planem kont;
- dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym
- comiesięczne uzgadnianie kont księgowych i klasyfikacji budżetowej jednostki;
- rozliczenie otrzymanych dotacji na realizację programów;
- obsługa bankowa, realizacja przelewów i rozliczeń z dostawcami;
- prowadzenie obsługi kasowej;
- naliczanie i ujęcie w księgach rachunkowych odpisów aktualizujących należności;
- terminowe przekazywanie dochodów na rachunek bankowy Urzędu Gminy;
- współdziałanie przy sporządzaniu sprawozdań budżetowych i finansowych;
- zastępstwo innego pracownika działu finansowo-księgowego podczas jego nieobecności, m. in. w zakresie:
- prowadzenie spraw płacowych pracowników GOPS oraz osób zatrudnionych na umowę zlecenie i o dzieło, w szczególności polegające na:
- sporządzanie list płac pracowników GOPS,
- naliczanie wynagrodzeń pracowników,
- rozliczanie umów cywilno-prawnych;
- sporządzanie zaświadczeń z zakresu wynagrodzeń, w tym również w sprawach emerytalno-rentowych i kapitału początkowego;
- rozliczenie należności z Urzędem Skarbowym i ZUS oraz prowadzenie sprawozdawczości w tym zakresie;
5. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny;
- kwestionariusz osobowy dla kandydata ubiegającego się o zatrudnienie;
- curriculum vitae (życiorys);
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
- kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje;
- kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu potwierdzające dotychczasowe zatrudnienie;
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie oraz o zdolności do czynności prawnych. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego wg wzoru.
Nieprzedłożenie dokumentów określonych w pkt 1-7, powoduje odrzucenie oferty.
Prosimy o przedstawienie oczekiwanego wynagrodzenia za pracę (brutto).
6. Zatrudnienie planowane
w wymiarze 1/2 etatu, umowa o pracę na czas określony.
7.Warunki pracy:
- usytuowanie stanowiska pracy: na pierwszym piętrze w budynku wielopiętrowym ze schodami i z windą,
- praca przy komputerze w pomieszczeniach stałej pracy, oświetlonych światłem naturalnym i sztucznym, z wentylacją mechaniczną,
- stanowisko wymagające kontaktowania się z innymi stanowiskami.
8. Miejsce i termin złożenia dokumentów:
Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać na adres Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej Gminy Michałowice, Reguły, ul Aleja Powstańców Warszawy 1; 05-816 Michałowice, w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
„Nabór na stanowisko podinspektora/ inspektora/st. Inspektora w dziale Finansowo Księgowym do dnia 14 października 2024 r., godz.11.00 (decyduje data faktycznego wpływu do Ośrodka).
9.Klauzula informacyjna
Administratorem danych osobowych pracowników i kandydatów do pracy jest Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Gminy Michałowice. Dane przetwarzane są w celu rekrutacji i zatrudnienia i ich podanie jest obowiązkowe w zakresie określonym przepisami prawa pracy, w szczególności przez Kodeks Pracy. Dane nie są przekazywane żadnym nieuprawnionym odbiorcom, ani też do państw trzecich. Odbiorcami danych mogą być jedynie osoby i podmioty upoważnione do przetwarzania danych oraz uprawnione na podstawie przepisów prawa organy publiczne. Dane są przechowywane przez czas określony w szczególnych przepisach prawa. Osobie której dane dotyczą, przysługuje prawo do wglądu w swoje dane, prawo ich uzupełniania i obowiązek zgłaszania Administratorowi zmiany danych osobowych. Osoby, których dane dotyczą, mogą kontaktować się z wyznaczonym u Administratora Inspektorem ochrony danych we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem ich danych osobowych oraz mają obowiązek zgłaszać do Inspektora wszelkie incydenty i naruszenia dotyczące bezpieczeństwa danych osobowych, do których przetwarzania są upoważnione. Dane kontaktowe IOD: Piotr Glen, email:iodo.gops@michalowice.pl