Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Gminy Michałowice
26.01.2022 15:05

GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ OGŁOSZENIE O WOLNYM STANOWISKU URZĘDNICZYM

63

SKO.110.1.2022

 

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU

NA WOLNE  STANOWISKO URZĘDNICZE

Radca prawny ½ etatu

Dyrektor Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej Gminy Michałowice informuje,
że w wyniku otwartego i konkurencyjnego naboru na wolne stanowisko urzędnicze- radca prawny w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej Gminy Michałowice, Reguły ul. Aleja Powstańców Warszawy 1 05-816 Michałowice do zatrudnienia na stanowisku

 

RADCA PRAWNY ½ etatu

 

wybrana została Pani Małgorzata Kędra zamieszkała w Warszawie.

 

Uzasadnienie

Pani Małgorzata Kędra spełnia wszystkie wymagania określone w ogłoszeniu o naborze na w/w stanowisko. Posiada ona wykształcenie wyższe, wpis na Okręgową Listę Radców Prawnych oraz długoletnie doświadczenie zawodowe. Podczas rozmowy kwalifikacyjnej komisja rekrutacyjna stwierdziła, że kandydatka posiada odpowiednie  predyspozycje, wiedzę i umiejętności gwarantujące prawidłowe wykonywanie powierzonych obowiązków na stanowisku radcy prawnego.

 Dyrektor Gminnego Ośrodka

Pomocy Społecznej Gminy Michałowice

Iwona Radzimirska

Reguły, 21 luty 2022 r

SKO.110. 1 2022

 

GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ

OGŁOSZENIE O WOLNYM STANOWISKU URZĘDNICZYM

 

 

 

Dyrektor Gminnego  Ośrodka Pomocy Społecznej  Gminy Michałowice ogłasza, że  wolnym stanowiskiem urzędniczymi w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej Gminy Michałowice , Reguły, ul. Aleja Powstańców Warszawy 1; 05-816 Michałowice jest :

 

stanowisko  radcy prawnego ½ etatu

 

 

 

GMINY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ

GMINY MICHAŁOWICE

ogłasza nabór na wolne  stanowisko urzędnicze

 radca prawny ½ etatu

  1. Niezbędne wymagania od kandydatów :

Wymagania  formalne , potwierdzone odpowiednimi dokumentami:

  1. wykształcenie wyższe prawnicze i wpis na listę radców prawnych,
  2. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślnie przestępstwo skarbowe,

Wymagania merytoryczne oraz umiejętności i predyspozycje, które będą / mogą być weryfikowane podczas postępowania rekrutacyjnego:

  1. dobra znajomość  ustaw stanowiących działalność statutową ośrodka pomocy społecznej,
  2. znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,
  3. znajomość ustawy o egzekucji w administracji,
  4. dokładność,
  5. umiejętność pracy pod presją czasu,
  6. dobra komunikacja interpersonalna,
  7. umiejętność dobrej organizacji pracy,
  8. umiejętność pracy w zespole,
  9. zdolności analityczne,
  10. umiejętność obsługi komputera, MS. Office (środowisko Windows, Excel)
  11. umiejętność obsługi urządzeń biurowych

2. Dodatkowe wymagania od kandydatów:

  1. Kursy dokształcające z zakresu działalności statutowej ośrodka pomocy społecznej
  2. Doświadczenie pracy w ośrodku pomocy społecznej, jst  lub ngo

3.Warunki pracy:

  1. usytuowanie stanowiska pracy: na pierwszym piętrze w budynku wielopiętrowym ze schodami  i z windą,
  2. praca przy komputerze w pomieszczeniach stałej pracy, oświetlonych światłem naturalnym i sztucznym, z wentylacją mechaniczną,
  3. stanowisko wymagające kontaktowania się z innymi stanowiskami.

 

4. Zadania wykonywane na stanowisku:

Obsługa prawna Ośrodka m.in. w zakresie :

  1. udzielania porad i konsultacji prawnych kierownictwu oraz  pracownikom w zakresie działalności Ośrodka,
  2. udzielania porad prawnych kierownictwu oraz pracownikom w zakresie  spraw organizacyjnych i administracyjnych,
  3. sporządzania opinii prawnych,
  4. analizy i oceny prawnej umów i porozumień zawieranych przez Ośrodek,
  5. przygotowywania projektów uchwał, umów, porozumień, decyzji, odwołań,
  6. sporządzania aktów prawa wewnętrznego Ośrodka – regulaminy,  zarządzenia,
  7. sporządzania pozwów, wniosków i innych pism dla sądów, prokuratur oraz innych organów i jednostek,
  8. zastępstwa procesowego w sprawach sądowych z udziałem Ośrodka,
  9. informowania kierownictwa o zmianach w przepisach prawa w zakresie działalności Ośrodka,
  10. szkoleń wewnętrznych dla pracowników merytorycznych,
  11. poradnictwa prawnego dla klientów Ośrodka w zakresie  szeroko rozumianego zabezpieczenia społecznego, prawa rodzinnego, administracyjnego i cywilnego.

 

5. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny ;
  2. kwestionariusz osobowy dla kandydata ubiegającego się o zatrudnienie;
  3. CV
  4. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
  5. kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje;
  6. kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu potwierdzające dotychczasowe zatrudnienie;
  7. oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie oraz o zdolności
    do czynności prawnych. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana
    do przedstawienia oryginału aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o osobie”
    z Krajowego Rejestru Karnego wg wzoru.

Nie przedłożenie dokumentów określonych w pkt 1-7, powoduje odrzucenie oferty

Prosimy o przedstawienie oczekiwanego wynagrodzenia za pracę (brutto).

6. Wymiar pracy etat.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %.

7. Zatrudnienie

Zatrudnienie od kwietnia 2022 w wymiarze 1/2 etatu, umowa o pracę na czas określony, z możliwością  zawarcia kolejnej umowy na czas określony lub na czas nieokreślony.

8. Miejsce i termin złożenia dokumentów:

Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać na adres Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej Gminy Michałowice, Reguły, ul Aleja Powstańców Warszawy 1; 05-816 Michałowice, w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
„Nabór na stanowisko radcy prawnego do 7 luty 2022 r., godz.14.00 (decyduje data faktycznego wpływu do Ośrodka).

9. Klauzula informacyjna

Administratorem danych osobowych pracowników i kandydatów do pracy jest Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Gminy Michałowice. Dane przetwarzane są w celu rekrutacji
i zatrudnienia i ich podanie jest obowiązkowe w zakresie określonym przepisami prawa pracy,
w szczególności przez Kodeks Pracy. Dane nie są przekazywane żadnym nieuprawnionym odbiorcom, ani też do państw trzecich. Odbiorcami danych mogą być jedynie osoby
i podmioty upoważnione do przetwarzania danych oraz uprawnione na podstawie przepisów prawa organy publiczne. Dane są przechowywane przez czas określony w szczególnych przepisach prawa. Osobie której dane dotyczą, przysługuje prawo do wglądu w swoje dane, prawo ich uzupełniania i obowiązek zgłaszania Administratorowi zmiany danych osobowych. Osoby, których dane dotyczą, mogą kontaktować się z wyznaczonym u Administratora Inspektorem ochrony danych we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem ich danych osobowych oraz mają obowiązek zgłaszać do Inspektora wszelkie incydenty
i naruszenia dotyczące bezpieczeństwa danych osobowych, do których przetwarzania są upoważnione. Dane kontaktowe IOD: Piotr Glen, email:iodo.gops@michalowice.pl

 

 

                                                                                                                                                                         Dyrektor GOPS

                  Iwona Radzimirska

 

Reguły dnia 26 stycznia 2022r.