GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ OGŁOSZENIE O WOLNYM STANOWISKU URZĘDNICZYM
63SKO.110.1.2022
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Radca prawny ½ etatu
Dyrektor Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej Gminy Michałowice informuje,
że w wyniku otwartego i konkurencyjnego naboru na wolne stanowisko urzędnicze- radca prawny w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej Gminy Michałowice, Reguły ul. Aleja Powstańców Warszawy 1 05-816 Michałowice do zatrudnienia na stanowisku
RADCA PRAWNY ½ etatu
wybrana została Pani Małgorzata Kędra zamieszkała w Warszawie.
Uzasadnienie
Pani Małgorzata Kędra spełnia wszystkie wymagania określone w ogłoszeniu o naborze na w/w stanowisko. Posiada ona wykształcenie wyższe, wpis na Okręgową Listę Radców Prawnych oraz długoletnie doświadczenie zawodowe. Podczas rozmowy kwalifikacyjnej komisja rekrutacyjna stwierdziła, że kandydatka posiada odpowiednie predyspozycje, wiedzę i umiejętności gwarantujące prawidłowe wykonywanie powierzonych obowiązków na stanowisku radcy prawnego.
Dyrektor Gminnego Ośrodka
Pomocy Społecznej Gminy Michałowice
Iwona Radzimirska
Reguły, 21 luty 2022 r
SKO.110. 1 2022
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ
OGŁOSZENIE O WOLNYM STANOWISKU URZĘDNICZYM
Dyrektor Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej Gminy Michałowice ogłasza, że wolnym stanowiskiem urzędniczymi w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej Gminy Michałowice , Reguły, ul. Aleja Powstańców Warszawy 1; 05-816 Michałowice jest :
stanowisko radcy prawnego ½ etatu
GMINY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ
GMINY MICHAŁOWICE
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
radca prawny ½ etatu
- Niezbędne wymagania od kandydatów :
Wymagania formalne , potwierdzone odpowiednimi dokumentami:
- wykształcenie wyższe prawnicze i wpis na listę radców prawnych,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślnie przestępstwo skarbowe,
Wymagania merytoryczne oraz umiejętności i predyspozycje, które będą / mogą być weryfikowane podczas postępowania rekrutacyjnego:
- dobra znajomość ustaw stanowiących działalność statutową ośrodka pomocy społecznej,
- znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,
- znajomość ustawy o egzekucji w administracji,
- dokładność,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- dobra komunikacja interpersonalna,
- umiejętność dobrej organizacji pracy,
- umiejętność pracy w zespole,
- zdolności analityczne,
- umiejętność obsługi komputera, MS. Office (środowisko Windows, Excel)
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych
2. Dodatkowe wymagania od kandydatów:
- Kursy dokształcające z zakresu działalności statutowej ośrodka pomocy społecznej
- Doświadczenie pracy w ośrodku pomocy społecznej, jst lub ngo
3.Warunki pracy:
- usytuowanie stanowiska pracy: na pierwszym piętrze w budynku wielopiętrowym ze schodami i z windą,
- praca przy komputerze w pomieszczeniach stałej pracy, oświetlonych światłem naturalnym i sztucznym, z wentylacją mechaniczną,
- stanowisko wymagające kontaktowania się z innymi stanowiskami.
4. Zadania wykonywane na stanowisku:
Obsługa prawna Ośrodka m.in. w zakresie :
- udzielania porad i konsultacji prawnych kierownictwu oraz pracownikom w zakresie działalności Ośrodka,
- udzielania porad prawnych kierownictwu oraz pracownikom w zakresie spraw organizacyjnych i administracyjnych,
- sporządzania opinii prawnych,
- analizy i oceny prawnej umów i porozumień zawieranych przez Ośrodek,
- przygotowywania projektów uchwał, umów, porozumień, decyzji, odwołań,
- sporządzania aktów prawa wewnętrznego Ośrodka – regulaminy, zarządzenia,
- sporządzania pozwów, wniosków i innych pism dla sądów, prokuratur oraz innych organów i jednostek,
- zastępstwa procesowego w sprawach sądowych z udziałem Ośrodka,
- informowania kierownictwa o zmianach w przepisach prawa w zakresie działalności Ośrodka,
- szkoleń wewnętrznych dla pracowników merytorycznych,
- poradnictwa prawnego dla klientów Ośrodka w zakresie szeroko rozumianego zabezpieczenia społecznego, prawa rodzinnego, administracyjnego i cywilnego.
5. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny ;
- kwestionariusz osobowy dla kandydata ubiegającego się o zatrudnienie;
- CV
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
- kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje;
- kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu potwierdzające dotychczasowe zatrudnienie;
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie oraz o zdolności
do czynności prawnych. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana
do przedstawienia oryginału aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o osobie”
z Krajowego Rejestru Karnego wg wzoru.
Nie przedłożenie dokumentów określonych w pkt 1-7, powoduje odrzucenie oferty
Prosimy o przedstawienie oczekiwanego wynagrodzenia za pracę (brutto).
6. Wymiar pracy etat.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %.
7. Zatrudnienie
Zatrudnienie od kwietnia 2022 w wymiarze 1/2 etatu, umowa o pracę na czas określony, z możliwością zawarcia kolejnej umowy na czas określony lub na czas nieokreślony.
8. Miejsce i termin złożenia dokumentów:
Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać na adres Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej Gminy Michałowice, Reguły, ul Aleja Powstańców Warszawy 1; 05-816 Michałowice, w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
„Nabór na stanowisko radcy prawnego do 7 luty 2022 r., godz.14.00 (decyduje data faktycznego wpływu do Ośrodka).
9. Klauzula informacyjna
Administratorem danych osobowych pracowników i kandydatów do pracy jest Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Gminy Michałowice. Dane przetwarzane są w celu rekrutacji
i zatrudnienia i ich podanie jest obowiązkowe w zakresie określonym przepisami prawa pracy,
w szczególności przez Kodeks Pracy. Dane nie są przekazywane żadnym nieuprawnionym odbiorcom, ani też do państw trzecich. Odbiorcami danych mogą być jedynie osoby
i podmioty upoważnione do przetwarzania danych oraz uprawnione na podstawie przepisów prawa organy publiczne. Dane są przechowywane przez czas określony w szczególnych przepisach prawa. Osobie której dane dotyczą, przysługuje prawo do wglądu w swoje dane, prawo ich uzupełniania i obowiązek zgłaszania Administratorowi zmiany danych osobowych. Osoby, których dane dotyczą, mogą kontaktować się z wyznaczonym u Administratora Inspektorem ochrony danych we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem ich danych osobowych oraz mają obowiązek zgłaszać do Inspektora wszelkie incydenty
i naruszenia dotyczące bezpieczeństwa danych osobowych, do których przetwarzania są upoważnione. Dane kontaktowe IOD: Piotr Glen, email:iodo.gops@michalowice.pl
Dyrektor GOPS
Iwona Radzimirska
Reguły dnia 26 stycznia 2022r.